Η τοπική βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης (local SEO) δεν είναι μόνο για τις τοπικά οικογενειακές επιχειρήσεις. Πρακτικά κάθε επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί από τα πλεονεκτήματα του local SEO. Μετά από μια αναβάθμιση της Google το 2014, η σημασία του τοπικού SEO έχει αυξηθεί, οδηγώντας πολλούς επιχειρηματίες να επικεντρωθούν σε αυτή την στρατηγική παρ’ ότι είχαν χρόνια να εξετάσουν το local SEO σε μια εκστρατεία μάρκετινγκ. Άλλοι, που ήδη ασκούσαν τακτικές για τοπικές στρατηγικές βελτιστοποίησης, είδαν την επικαιροποίηση ως ευκαιρία να αυξήσουν ακόμα περισσότερο τις προσπάθειές τους.

Lithos Digital - local_seo_img

Αυτές οι κινήσεις είναι κατανοητές, επειδή η σημασία του local SEO έχει αυξηθεί, αλλά ο αγώνας δεν έχει τελειώσει ακόμα. Κατά τα επόμενα χρόνια, αναμένουμε ότι το local SEO θα γίνει ακόμη πιο αποτελεσματικό και πιο χρήσιμο για τις επιχειρήσεις.

Η Google αγαπά τις τοπικές επιχειρήσεις.

Με τα χρόνια, η Google παρουσίασε ελαφριά ευνοϊκότητα προς τις νεότερες, μικρότερες και πιο ευέλικτες εταιρείες. Ενώ οι περισσότερες από τις προκαταλήψεις της αφορούν την ιστορία και την εξουσία μιας μάρκας, η Google θέλει επίσης να δώσει στους ανθρώπους αυτό που θέλουν, και αυτό σημαίνει συχνά την επίδειξη μιας πιό δημοφιλούς και παλαιότερης μάρκας.

Έχει επίσης σχέση με την παροχή δυνατότητας στους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, οι οποίοι έχουν περιορισμένη πρόσβαση στους πόρους, έτσι ώστε να έχουν περισσότερες δυνατότητες. Η Google έχει μακρά ιστορία παροχής δωρεάν εργαλείων, όπως το Analytics, τα Εργαλεία για Webmasters κ.ο.κ. σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με μοναδικό σκοπό να τους βοηθήσει να αυξήσουν την προβολή τους στο διαδίκτυο.

Θα υπάρξουν περισσότερα εξατομικευμένα αποτελέσματα.

Η Google αγαπάει επίσης να δίνει στους ανθρώπους εξατομικευμένα αποτελέσματα. Ενώ οι προγνωστικές και οι προσαρμοσμένες λειτουργίες αναζήτησης είναι σχετικά περιορισμένες προς το παρόν, η μηχανή αναζήτησης μπορεί ήδη να παράγει συγκεκριμένα αποτελέσματα βάσει του ατόμου που αναζητά. Εφόσον είστε συνδεδεμένοι σε έναν λογαριασμό Google, το ιστορικό αναζήτησης και η γεωγραφική σας θέση παίζουν αμφότερα ρόλο στον τύπο των αποτελεσμάτων που βλέπετε.

Καθώς η Google μεγαλώνει και οι χρήστες αρχίζουν να απαιτούν ακόμα πιο εξατομικευμένα αποτελέσματα, η σημασία της τοπικής βελτιστοποίησης μόνο αύξηση θα έχει.

Η αύξηση των κινητών και των φορητών συσκευών.

Κάθε χρόνο, το ποσοστό των online αναζητήσεων που πραγματοποιούνται σε κινητές συσκευές όλο και αυξάνεται και όπως μπορείτε να φανταστείτε, η πλειοψηφία των αναζητήσεων μέσω ενός κινητού τηλεφώνου εκτελούνται ενώ βρίσκεστε εν κινήσει.

Ως αποτέλεσμα, οι αναζητήσεις με βάση την εγγύτητα πιθανότατα θα αρχίσουν να γίνονται δημοφιλείς και οι τοπικές αναζητήσεις θα βασίζονται σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, και όχι μόνο σε περιφερειακή βάση ή βάση συγκεκριμένης γειτονιάς. Στην πραγματικότητα, οι φορητές συσκευές θα οδηγήσουν σε ένα πολύ πιο γεωγραφικά σχετικό δίκτυο πληροφοριών και θα εξαλείψουν ακόμη περισσότερα εμπόδια μεταξύ του ψηφιακού και του φυσικού κόσμου.

Ο ανταγωνισμός αυξάνεται.

Κάθε χρόνο, δημιουργούνται εκατομμύρια νέες τοποθεσίες και χιλιάδες νέες επιχειρήσεις σταθεροποιούνται ως φοβερές επιχειρήσεις. Ο ανταγωνισμός αυξάνεται, οπότε οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα αναγκαστούν να βρουν μικρότερες θέσεις για να επιτύχουν σχετική προβολή. Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να γίνει αυτό είναι να βελτιστοποιηθεί σε τοπικό επίπεδο, έτσι ώστε η σημασια του τοπικού SEO να αυξάνει μόνο καθώς αυξάνει και ο ανταγωνισμός.

Πώς να ξεκινήσετε με μια τοπική εκστρατεία SEO.

Αν είστε εκφοβισμένοι από την ιδέα της έναρξης μιας τοπικής εκστρατείας SEO, μην είστε. Είναι πραγματικά μια αρκετά απλή διαδικασία, αν και θα σας πάρει λίγο χρόνο και προσπάθεια αλλά αξίζει τον κόπο αν σας ενδιαφέρει η προώθηση ιστοσελίδων της επιχείρησής σας.

Τοπική διόρθωση αναφοράς. Η πρώτη σας δουλειά είναι να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας είναι καταχωρημένη με ακρίβεια και με τον κατάλληλο τρόπο σε όλο τον ιστό. Καταχωρίστε το προφίλ της επιχείρησής σας σε τοπικούς καταλόγους ή αναθεωρήσετε παλιές καταχωρήσεις σε όλους τους καταλόγους που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.

Βεβαιωθείτε ότι οι πιο σημαντικές επιχειρηματικές πληροφορίες σας, ειδικά το όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός του τηλεφώνου σας, είναι ακριβείς και μορφοποιημένες με συνέπεια σε όλες αυτές τις πλατφόρμες. Εάν η Google παρατηρήσει ακόμη και μια μικρή διαφορά μεταξύ δύο διαφορετικών πηγών, το τοπικό σας κύρος θα μπορούσε να καταρρεύσει.

Τοπικό περιεχόμενο και δημιουργία σχέσεων. Μόλις ολοκληρωθούν όλες οι τοπικές σας πληροφορίες και επαληθευτεί η ακρίβεια τους, μπορείτε να ξεκινήσετε τη διαδικασία βελτιστοποίησης του περιεχομένου σας και των εξωτερικών συνδέσμων για τοπική συνάφεια. Για τα άρθρα, αυτό είναι σχετικά εύκολο. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει το όνομα της πόλης, της περιοχής ή της γειτονιάς σας στους τίτλους του ιστολογίου σας και βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο σχετίζεται με την τοποθεσία σας.

Οι τοπικές εκδηλώσεις και τα άρθρα τοπικής πληροφόρησης είναι τέλειες ευκαιρίες για αυτό. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημοσιεύσει σχόλια σε τοπικά εξωτερικά ιστολόγια και προσπαθήστε να δημοσιεύσετε σε τοπικά δελτία ειδήσεων με τα τελευταία δελτία τύπου.

Τοπικές κριτικές και συνεχής διαχείριση. Τέλος, προσπαθήστε να ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να δημοσιεύουν σχόλια σχετικά με την επιχείρησή σας σε τοπικούς καταλόγους και άλλους ιστότοπους. Δεν μπορείτε να αγοράσετε αυτές τις κριτικές, ούτε μπορείτε να τις ζητήσετε από τους πελάτες σας με οποιονδήποτε τρόπο, αλλά μπορείτε να ενημερώσετε τους πελάτες σας ότι είστε σε αυτούς τους ιστότοπους και έμμεσα να τους πείσετε να αφήσουν τα σχόλιά τους. Κάνετε ό, τι μπορείτε για να αυξήσετε τον αριθμό των θετικών σχολίων που λαμβάνετε και μην ξεχάσετε να συνδεθείτε ώστε να μπορείτε να ελέγχετε τακτικά και να απαντάτε σε αυτές τις κριτικές.

Αν δεν έχετε ήδη μια κυρίαρχη, εθνικά εδραιωμένη παρουσία σε μεγάλες μηχανές αναζήτησης που οι νεοφερμένοι δεν μπορούν να αγγίξουν ή δεν έχετε μια ενιαία φυσική θέση, το local SEO θα γίνει μια αναγκαιότητα αν θέλουμε να επιτύχουμε την προβολή στις μηχανές αναζήτησης τα επόμενα χρόνια.

Πάρτε τώρα τα μέτρα για να εφαρμόσετε μια σταθερή συνεχιζόμενη στρατηγική και παραμείνετε αφοσιωμένοι. Με τις συνέπειες των προσπαθειών σας, θα αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα μέσα σε εβδομάδες έως μήνες και καθώς άλλες αλλαγές ευνοούν τοπικά βελτιστοποιημένες επιχειρήσεις, θα επωφεληθείτε περισσότερο. Για οποιαδήποτε βοήθεια μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@lithosdigital.com.

Συχνές Ερωτήσεις για Local SEO

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ SEO και local SEO;

Το local SEO είναι κομμάτι του SEO και κυρίως αφορά τους χάρτες της Google και την αναζήτηση ανά περιοχή, π.χ. υδραυλικός Περιστέρι. Βασίζεται στο Google Business page της επιχείρησης.

Τι είναι το Google My Business και πώς συνδέεται με το local SEO;

Το Google My Business είναι το πλαίσιο πληροφοριών που εμφανίζεται στα δεξιά όταν αναζητούμε το όνομα μιας επιχείρησης ή στους χάρτες. Το local SEO βασίζεται σε αυτό και όχι στην ιστοσελίδα.

Πόσος χρόνος θα περάσει μέχρι να δω αποτελέσματα από το local SEO;

Ανάλογα με τον ανταγωνισμό στη συγκεκριμένη περιοχή, συνήθως απαιτούνται 6-12 μήνες μέχρι να δείτε αποτελέσματα από το local SEO.

Γιατί οι κριτικές είναι σημαντικές για το local SEO;

Οι κριτικές παίζουν ζωτικό ρόλο, γιατί επηρεάζουν την αξιοπιστία μιας επιχείρησης.

Ποια είναι κάποια συχνά λάθη σχετικά με το local SEO;

Η λάθος επιλογή κατηγορίας, οι άκυρες περιγραφές, οι άσχετες φωτογραφίες, το παλιό λογότυπο και οι μη ανανεωμένες ώρες λειτουργίας είναι μερικά κοινά λάθη σχετικά με το local SEO.

Τι λένε οι πελάτες μας

Δείτε όλες τις αξιολογήσεις

Επικοινωνήστε μαζί μας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να κλείσουμε ένα ραντεβού και να δούμε αναλυτικά πως μπορούμε να εκτοξεύσουμε την επιχείρησή σας. Θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε και να σας βοηθήσουμε με κάθε δυνατό τρόπο.