Πότε Πρέπει Να Ξεκινήσετε Μια Καμπάνια Google Adwords;

Πότε Πρέπει Να Ξεκινήσετε Μια Καμπάνια Google Adwords;

Είστε ενθουσιασμένοι με το πώς αναπτύσσεται η επιχείρησή σας. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να γνωρίζουν την εταιρεία και το εμπορικό σήμα σας. Θέλετε να συνεχίσετε να διαφημίζετε την επιχείρησή και τα προϊόντα της. Έχετε ακούσει σπουδαία πράγματα σχετικά με το Google Adwords και πιστεύετε ότι είναι το τέλειο επόμενο βήμα για την περαιτέρω ανάπτυξη της επιχείρησής σας.

Πριν όμως πάρετε την απόφαση να ασχοληθείτε με το Google AdWords, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας είναι πραγματικά έτοιμη γι’ αυτή την καμπάνια πληρωμής ανά κλικ (PPC), γιατί το Google Adwords δεν είναι μια μαγική σφαίρα που οδηγεί σε επιτυχημένο μάρκετινγκ και μια κακή καμπάνια του AdWords μπορεί εύκολα να οδηγήσει σε καταστροφή. Και όταν λέμε καταστροφή εννοούμε άσκοπη σπατάλη χρημάτων χωρίς κανένα αποτέλεσμα.

Δεν είναι επωφελές για μια εταιρεία να προβεί αμέσως σε μια καμπάνια του AdWords μόνο και μόνο επειδή άλλες εταιρείες μιλούν για το πόσο κερδοφόρα μπορεί να είναι. Για να έχετε το μέγιστο όφελος από τη χρήση του Google Adwords, θα πρέπει να έχετε πληροφορίες σχετικά με τα παρακάτω:

1. Ζήτηση πελατών

Το πρώτο συστατικό είναι να γνωρίζετε τι ψάχνουν οι πελάτες σας. Εάν οι πελάτες σας δεν αναζητούν το προϊόν ή την υπηρεσία σας στο Google, τότε, προφανώς, η διαφήμιση αναζήτησης του AdWords δεν πρόκειται να λειτουργήσει για εσάς. Έτσι, προτού να πάρετε την απόφαση για τη δημιουργία της πρώτης σας καμπάνιας, πρέπει να επαληθεύσετε ότι υπάρχει, στην πραγματικότητα, όγκος αναζήτησης για αυτό που πρόκειται να προσφέρετε.

Το εργαλείο που θα χρησιμοποιήσετε είναι το “Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών” (Google AdWords Keyword Suggestion Tool) του Google AdWords. Εκτός από το ότι εμφανίζει σε ποσοστά την επισκεψιμότητα για οποιαδήποτε λέξη-κλειδί, οι προηγμένες επιλογές της μπορούν επίσης να σας δείξουν πόσο ανταγωνιστική είναι μια λέξη, το ποσοστό των τοπικών μηνιαίων αναζητήσεων, τις σχετικές εναλλακτικές φράσεις και το κόστος ανά κλικ της λέξης-κλειδί.

Κατά την εξέταση για την επιλογή των λέξεων-κλειδιών, αναρωτηθείτε αν οι λέξεις-κλειδιά αναζητούνται στην Google. Αυτό μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να προσδιορίσετε την πρόθεση του χρήστη και αν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά το CPC (cost per click) της λέξης-κλειδί (keyword).

2. Marketing Budget – Προϋπολογισμός

Αφού κάνετε κάποια έρευνα και προσδιορίσετε τις λέξεις-κλειδιά σας, υπολογίστε το μέγιστο κόστος ανά κλικ (CPC) που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε. Όσο πιο ανταγωνιστική είναι μια λέξη-κλειδί, τόσο περισσότερο θα χρειαστεί να ξοδέψετε (ή να προσφέρετε) σε αυτήν. Μην επιλέγετε μόνο λέξεις-κλειδιά που είναι ανταγωνιστικές. Aντιθέτως προτιμήστε αυτές που μπορείτε να αντέξετε οικονομικά, οι οποίες πιθανότατα θα σας δώσουν πιο κερδοφόρα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, εάν το μέγιστο CPC είναι 5€, είναι πιο πιθανό να κάνετε κέρδος χρησιμοποιώντας μια λέξη-κλειδί που κοστίζει 4€ αντί για 5€.

Για να πάρετε μια ιδέα για το ποιο θα είναι το μέγιστο CPC σας, θα πρέπει να πολλαπλασιάσετε τους αριθμούς του ποσοστού μετατροπής της ιστοσελίδας σας, του περιθωρίου κέρδους της διαφήμισης και του κέρδους ανά πελάτη.

Υπάρχει ένας εύχρηστος τύπος από την Kissmetrics που μπορεί να σας βοηθήσει να υπολογίσετε το μέγιστο CPC σας. Αυτός είναι ο τύπος:

Μέγιστο CPC = (κέρδος ανά πελάτη) x (1 – περιθώριο κέρδους) x (ποσοστό μετατροπής ιστοσελίδας)

3. Κατανόηση του ανταγωνισμού

Αν θέλετε πραγματικά να “κατακτήσετε” το παιχνίδι των λέξεων-κλειδιών, θα πρέπει να ξεκινήσετε με τις λέξεις-κλειδιά που έχουν τις περισσότερες αναζητήσεις, αλλά επίσης και να γνωρίζετε ποιες λέξεις-κλειδιά χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας.

Υπάρχουν διάφορα εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να “κατασκοπεύσετε” τους ανταγωνιστές σας, όπως το KeywordSpy. Αυτό το εργαλείο συλλέγει και παρέχει πληροφορίες για τις δραστηριότητες του παρελθόντος των ανταγωνιστών σας, συμπεριλαμβανομένων των κορυφαίων λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιούν και το χρονικό διάστημα χρήσης κάθε λέξης-κλειδί. Αν δείτε κάποιον που χρησιμοποιεί ένα συγκεκριμένο σύνολο λέξεων για μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορείτε να το θεωρήσετε ως ένδειξη ότι η λέξη-κλειδί ήταν επιτυχής για εκείνους, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να εξετάσετε παρόμοιους όρους.

Μπορείτε ακόμη να αναζητήσετε προηγούμενο υλικό διαφήμισης και μάρκετινγκ ενός ανταγωνιστή που χρησιμοποιεί λέξεις-κλειδιά με υψηλή απόδοση και στη συνέχεια να εξάγετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στο λογαριασμό σας στο AdWords.

 

 

4. Καινοτομία και πρωτότυπες προσφορές

Υπάρχουν εκατομμύρια ιστότοποι εκεί έξω που προωθούν όλα τα είδη των εμπορικών σημάτων, προϊόντων και υπηρεσιών. Οποιουδήποτε είδους digital marketing, συμπεριλαμβανομένης την αξιοποίηση μιας καμπάνιας Google AdWords θα είναι άχρηστο εάν το εμπορικό σας σήμα δεν είναι ικανό να ξεχωρίσει ανάμεσα στα άλλα. Πρέπει να προσφέρετε προϊόντα και υπηρεσίες που είναι μοναδικά και ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό.

Αν δεν έχετε ακόμα μια μοναδική πρόταση πώλησης, (Unique Selling Proposition (USP)) μπορείτε να μελετήσετε προσεκτικά τις δυνατότητες της εταιρείας σας, να πάρετε ιδέες από τους πελάτες σας και να αναζητήσετε ευκαιρίες που έχουν χάσει οι ανταγωνιστές σας. Ένα ισχυρό USP θα τραβήξει την προσοχή των ανθρώπων και αυτό θα φέρει μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο site σας, η οποία θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις. Με ένα ισχυρό USP, θα μπορείτε να έχετε μια προσφορά για τους δυνητικούς πελάτες σας που δεν θα μπορούν να αντισταθούν. Η “γέννηση” μιας ακαταμάχητης προσφοράς μπορεί να φαίνεται δύσκολη αλλά ένας έμπειρος διαφημιστής έχει την ικανότητα να δημιουργεί περιεχόμενο που κεντρίζει το ενδιαφέρον σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα.

Και ποια είναι τα χαρακτηριστικά μιας ισχυρής και ακαταμάχητης διαφήμισης; Λοιπόν, πρέπει να προσφέρει αξία για τον πιθανό αγοραστή, να είναι πιστευτή, να μην αποπνέει κινδύνους και να υπάρχει ένα σαφές κάλεσμα για δράση (call to action).

5. Εντυπωσιακές διαφημίσεις που ξεχωρίζουν

Κατά τη χρήση του AdWords, πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στις διαφημίσεις σας. Με αυτό κατά νου, θα πρέπει να δημιουργήσετε διαφημίσεις που όχι μόνο να οδηγούν με κλικ στον ιστότοπό σας, αλλά τα κλικ αυτά να μετατραπούν σε πωλήσεις. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να δημιουργήσετε εντυπωσιακές διαφημίσεις που στοχεύουν σε ένα συγκεκριμένο κοινό.

Στο Google AdWords, ο στόχος είναι η αύξηση των πωλήσεων μέσω της μεγαλύτερης ορατότητας και τα περισσότερα κλικ. Οι λέξεις στο κείμενο μιας διαφήμισης στο AdWords είναι πολύ περιορισμένες, έτσι το κείμενο θα πρέπει να είναι μικρό, σαφές και να εμπεριέχει τις πιο σημαντικές πληροφορίες (με έναν ενδιαφέροντα τρόπο). Τα τυπικά στοιχεία από αυτές τις διαφημίσεις περιλαμβάνουν έναν τίτλο, μια περιγραφή των δύο γραμμών και μια διεύθυνση URL. Γι΄ αυτό λοιπόν δώστε τους αξία.

6. Ειδικές σελίδες προορισμού

Αν είστε νέος στο internet marketing, μπορείτε φυσικά να θέλετε η αρχική σελίδα του website σας να κατατάσσεται για όλες τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά σας και ίσως να θέλετε να στείλετε όλη την κίνηση από τις διαφημίσεις σας εκεί.

Αυτό είναι ένα συνηθισμένο λάθος που μπορεί εύκολα να εκτροχιάσει την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σας στο AdWords. Όταν δημιουργείτε μια διαφήμιση στο AdWords, βεβαιωθείτε ότι πηγαίνει σε συγκεκριμένη σελίδα στον ιστότοπό σας (όχι στην αρχική). Θέλετε ο χρήστης να έχει μια ευχάριστη εμπειρία στον ιστότοπό σας για να κάνει μια αγορά. Η προώθηση τους στην αρχική σας σελίδα συντελεί στην απομάκρυνσή τους από εσάς η οποία θα οδηγήσει σε υψηλά, δαπανηρά ποσοστά εγκατάλειψης. Οπότε, δημιουργήστε μια αποκλειστική σελίδα προορισμού για τη σύνδεση της διαφήμισης. Πάρτε το χρόνο να δημιουργήσετε μια σελίδα που είναι σχετική με το κείμενο της διαφήμισης και καθιστά εξαιρετικά εύκολο για τον επισκέπτη να κάνει την επόμενη ενέργεια (call to action).

 

 

 

7. Η ικανότητα παρακολούθησης και μέτρησης των αποτελεσμάτων

Πριν κάνετε ‘live’ τις διαφημίσεις σας στο Google AdWords, θα πρέπει να κατανοήσετε τον τρόπο παρακολούθησης των αποτελεσμάτων κάθε διαφημιστικής σας καμπάνιας. Αν δεν ρυθμίσετε την παρακολούθηση, θα χάσετε διορατικές πληροφορίες που μπορούν να βελτιώσουν δραστικά τις προσπάθειές σας. Επίσης, δεν θα μπορείτε να εντοπίσετε αδυναμίες στην καμπάνια και να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές και βελτιώσεις. Στο Google AdWords, η παρακολούθηση καμπάνιας βρίσκεται στην Παρακολούθηση μετατροπών. Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι αυτό έχει ρυθμιστεί και ενεργοποιηθεί πριν από την ανάπτυξη των διαφημίσεών σας.

Για να ρυθμίσετε την Παρακολούθηση μετατροπών, πρέπει να ορίσετε ποια είναι η επιτυχημένη μετατροπή για την εταιρεία σας και τους διαφημιστικούς της στόχους. Απλά κάντε κλικ στο κουμπί + Μετατροπή και εισαγάγετε τον ορισμό μετατροπής. Θα δημιουργηθεί κομμάτι κώδικα. Στη συνέχεια, αυτή η σειρά κωδικών θα πρέπει να εγκατασταθεί στην τελευταία σελίδα της διοχέτευσης μετατροπής. Για πολλές εταιρείες, αυτή είναι μια σελίδα ‘ευχαριστούμε για την αγορά’ (thank you page).

Οπότε, ήρθε η ώρα για να ξεκινήσετε;

Μια καμπάνια Google AdWords είναι μια αποτελεσματική μέθοδος για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και να είστε επιτυχής. Πρέπει να θυμάστε ότι, όπως μια καλοσχεδιασμένη και χρονομετρημένη διαφημιστική καμπάνια μπορεί να ωφελήσει την εταιρεία σας, μια κακώς προγραμματισμένη καμπάνια του AdWords μπορεί να βλάψει την εταιρεία σας. Είναι καλύτερο να εξοικειωθείτε πρώτα με την πλατφόρμα του Google AdWords και να είστε βέβαιοι ότι τα προαναφερθέντα στοιχεία είναι εγκατεστημένα πριν δημοσιεύσετε τις διαφημίσεις σας.

Η επαφή με το Google AdWords μπορεί να φαίνεται τρομαχτική ή χρονοβόρα, αλλά μπορείτε πάντα να συζητήσετε τις επιλογές σας με μια έμπειρη εταιρεία. Στη Lithos Digital έχουμε μακροχρόνια πείρα στο Google Adwords και έχουμε κάνει καμπάνιες για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις απο όλο τον κόσμο. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected] .  Θα χαρούμε να βοηθήσουμε.

Επικοινωνήστε μαζί μας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να κλείσουμε ένα ραντεβού και να δούμε αναλυτικά πως μπορούμε να εκτοξεύσουμε την επιχείρησή σας. Θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε και να σας βοηθήσουμε με κάθε δυνατό τρόπο ή καλέστε μας στο: 210 2208578

X
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ